2 DECEMBER, FÖRSTA ADVENT

SÖNDAG
Godmorgon sunshines! Jag ligger i soffan och slappar, precis som söndagar är till för, hehe. Skulle egentligen jobbat, men lyckades byta ut passet.. På tal om jobb: fick precis schemat för december som innehöll riktigt många & långa pass! Hur glad blir man inte då?! Speciellt jag som tänkt att fynda rejält på 70 på Sjuttis efter jul! Passar det bra med mycket pengar. Nog om det! Trevlig första advent på er också (eller vad man säger?) jag själv skall såklart ha sleepover hos Fillan ikväll (Vår egna älskvärda tradition numera) och även spana in skyltsöndagen lite, så mysigt på stan nu så det får man ju inte missa. Skall även träffa Olivia en stund!
 
LÖRDAG
Igår jobbade jag med Jennifer på färjestad! Vi fick så mycket dricks av alla norrmän så beslutade oss för att fira med glass på donken, haha.. Storslaget inte sant? ;) Efteråt åkte jag till Johanna och Anna & förade lite inför kvällen, påväg till festen hämtade vi upp Sara också. Hade en rolig kväll långt långt bort i ingenstans! Eftersom jag tog bestlutet att vara busig & inte åka hem har jag förstås knappt fått någon sömn inatt. Men det tänkte jag ta igen nu! Lite skönhetssömn blandad med tittande till Bridget Jones 2. Slappissöndag ägerι♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0