Nära döden upplevelse!

Ni kan inte ana vad jag var med om förut.. Jojomen, döden!! Äckl*t till buss (ja jag får faktiskt säga så) kom hela 45 fucking minuter försent, inte alltför kul att vänta på den med 20 minus till det. Hade jag väntat någon minut till hade jag nog dött, vilket jag inte gjorde som tur var.. Mamma svarade och fick hämta mig, så nu är jag hemma i gott och förbannat skick igen. Skicka in klagomål blir! Jag & Felicia som skulle ha en mysig sleepover, men icke.
 
Nåja! Får göra det bästa av möjliga: har gjort lite champagnete och tappar nu upp ett bad. Mysfaktor 100♥ Blir en tidig kväll idag då ett yoga pass med Sara, Elli, Rebecca & Filippa vankas imorgon innan skolan! Härligt att starta dagen med träning måste jag säga. Perfekt start med andra ord!
Hittade dessa tjusiga bilder från stkhm i filippas lilla blogg! (rexed.devote.se) hur fiffinurlig är inte min bedårande vänskling som sätter upp det i ramar.. bra minnen skall man ta vara på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0