Writing down some words

Hallå alla godingar där ute! Nu blir det ett inlägg som endast handlar om att skriva av mig. Om ni ogillar sådana inlägg kan ni lika gärna sluta läsa, kan bli lite svårfattat. Idag fick jag avboka Sandras födesedagskalas, då jag är i Göteborg på Fredag (man kan ju inte dela på sig liksom). Det är verkligen en utav mina svagheter, tackar ja till precis allting. Ja, ja ja, såklart jag följer med, räkna med mig, ja men det löser sig.. bla bla och låter tiden avgöra det hela. Man brukar ju lära ''nej- människor'' (som avböjer allt livet ger typ) att dem skall träna på att säga ja, men att kunna säga nej är också viktigt. Svårare än många tror, enligt mig. Särskilt när man vill göra alla till lax och vara poppis bland alla, ja då är det inte lätt. Det finns många gånger jag nästan bryter ihop utav alla planer då jag inte kan närvara på alla platser samtidigt, men ändå har jag tackat ja till allting. Oftast brukar det sluta med ''jag har blivit sjuk'' för att inte svika någon. Inte kul! Jag måste träna på det här mer, varken jag eller andra i min omgivning uppskattar det. Hur som helst, det blir en liten weekend i Götet och denna gången har jag bokat in hårförlängning (spännande!) samt mankiyr (behöver verkligen bättras på..) annars skall jag bara ägna mig åt att mysa och relaxa riktigt ordentligt. Sällan jag har myskvällar på helger längre så det skulle inte kunna sitta bättre med en sådan helg i Göteborg. Eller ja, åtminstone Fredagen.. På lördagen tar jag tåget hem igen och då vankas utgång med mina vänner! Många som jag saknar nu så jag hoppas att jag träffar på så många som möjligt :*. Söndag blir det förstås en rejäl myskväll med ett underbart sällskap och likaså tilltugg;) Just det! Om två veckor vankas shopping samt fest weekend i vår lilla huvudstad med Felicia också. Kommer bli en perfekt paus i skolstarten! Trots att jag har så fullt upp kan jag ju inte göra annat än att njuta. Vardagen kryllar ju spännande,påhittiga, roliga saker! Weho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0