Svar på frågor!!

Postat av: Lovisa

Har du något tips till att hålla sig motiverad i skolan? :) Du verkar vara så viljestark som person! SLUTA aldrig blogga, din blogg ger mig alltid motivation!!
Svar: Nämen gud vad snälla ord! Tackar och bockar;) Att bli motiverad kan vara väldigt svårt, när man väl är det är det inte så svårt att fortsätta vara det! Först och främst skall man se allvaret i det hela. Klarar du inte skolan - kommer du rent ut sagt ingenstans. Sätt upp mål för vad du vill! Men ha inte för höga krav, man behöver inte ha mvg i alla ämnen för att lyckas. Satsa på godkänt för att sedan sträva uppåt. Bestäm dig för vissa ''pluggdagar'' då allt går åt skolan. Eller se till att hålla koncentrationen uppe på lektionerna och slippa plugget hemma? Belöna dig när du lyckas och se inte allt svar, skolan kan faktiskt vara rolig! Om du gör den rolig förstås.

Postat av: Sara

Hej, jag skall börja sam på sundsta nu till hösten och läser din blogg! Tycker att den är väldigt intressant och en utav dom få jag fastnat för. är ar jag några frågor till dig: Föredrar du pojkvän eller att vara singel? Myskväll/festkväll Pizza/Kebab Sommar/vinter jeans/klänning katt/hund Tack för en bra blogg och inspiration!

 Svar: Om jag hade varit kär hade jag såklart föredragit pojkvän, men såvida jag inte är det har jag inte tid haha! Myskväll och festkväll varierar förstås, men jag föredrar att mysa oftare än festa. PIZZA utan tvekan! Kebab är vidrigt. Sommar/Vinter. Jeans/klänning. Katt/hund

Postat av: Emma

Älskar din stil! Du ser alltid så elegant och enkel ut:) vad är dina favoritbutiker? Kan du ge tips på hur du brukar sminka dig?
Svar: Åh tack så mycket! Gullig du är. Mina favoritbutiker är nog allt som har med dyra priser att göra, är ett riktigt märkesfreak haha. Tyvärr så räcker ju inte min lilla ekonomi till att handla sånt jämt. Därför föredrar jag hellre att handla mindre men dyrare och bättre. Är galen i designers!

Postat av: Josefine

haha du verkar gilla göteborg Emma ;) men vad gör du när du är där egentligen? Och en till sak! Du brukar ofta gå i klackskor va? Är lång men jag brukar typ alltid ''dölja'' min längd

 Svar: Haha du verkar ha fattat grejen ;) I adore it!! Självklart blir det en hel del shopping men även bara strosa runt på stan, äta gott och ja bara njuta helt enkelt. Jag brukar kunna fördriva tiden rätt bra, trots att jag inte gör så mycket! Det tycker jag att du skall sluta med på direkten! Det är läckert att vara lång, sålänge man inte trycker ihop sig (det syns när du ogillar din längd) gillar inte du den kommer inte andra heller att göra det. Gå med stolthet kvinna! Sedan behöver man ju inte överdriva med 10 cm klackar som 1,80 heller.

Postat av: Elin

Vad faller du för för killar? brukar du flirta på fester? när träffade du någon senast?

Svar: Utseendemässigt är dem långa, mörka, tränade, bredaxlade, stiliga gentlemän. Personligheten skall vara charmig, snäll men ändå tuff, säker och inte mild! Hatar folk som inte kan säga eller stå för vad dem tycker.

Postat av: Elin

åh jag tycker du är så fin! älskar din stil! vart hittar du alla dina kläder? vill ta efter hehe! och vilken är din favoritbutik? :) kram

 Svar: Vad gullig du är sötnos! Tack så mycket. Jag svarade på liknande fråga här upptill som du kan läsa. Min absoluta favvobutik måste vara Sand eller paviljongen. Dem har finast kläder i karlstad tycker jag

Postat av: Isabell

du verkar inte umgås med så många i grums? varför? och hur har du fått så många vänner i karlstad? du går bara i 1an ändå! :) är du blyg eller oblyg som person och vilka är dina bästavänner?

Svar: Nej det gör jag inte, lite synd kanske. Men det är inget jag hänger läpp över då jag har underbara vänner i stan och en underbaring här hemma (olivia)! Hur? Jag kom ensam till skolan utan någon jag kände, då är det klart att jag tar kontakt med människor. Jag är väldigt social som person men kan vara lite blyg för killar ibland haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0