Min helg!

Halloj alla goa' & glada där ute! Kom hem från stan för ett tag sedan och nu har jag äntligen landat i mitt älskade hem, med mitt älskade badkar & framförallt mina otroligt älskade vovvsar, gud vad jag saknat mina bröder. Måste vara hemma mer, börjar bli rädd att dem glömmer bort mig, haha. Nåja, tog tåget från Göteborg igår efter en hel shoppingdag där återigen, på kvällen stack vi ut (trots att jag var lite mer sugen på en myskväll) jag valde iallafall att strunta i alkoholen och tycker att jag gjorde ett bra val nu i efterhand;) Trist nog var det lite mycket drama för att kvällen skulle blivit riktigt lyckad enligt mig, men jag hade trevligt ändå & förmodligen dem flesta andra också! Skall ta en pw med Olivia snart och ikväll skall jag träffa Felicia. Just det, jag tänkte lägga upp ett inlägg om min shopping dem senaste veckorna (har trots allt vart på shoppingrundor i götet några gånger nu hehe) så det är på tiden! Hoppas ni haft en bra helg? Jag måste säga att jag behövde verkligen en lugn göteborgstur, bara strosa, äta och njuta (såklart handla lite) med mamma och slippa anpassa mig efter någon annan som man alltid annars måste göra. Rent ut sagt vara ett riktigt ego. Det behövs ibland♥
 
Avslutar med en bild från gårkvällen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0