Älska älska Göteborg

Åh gud vad jag tycker om Göteborg, trivs så bra i den här fina staden och åker hit så ofta jag bara kan. Om jag skall bo i Sverige någon gång i framtiden är det utan tvekan den här staden jag skall bosätta mig i. Nåja, haft en mysig dag på stan med mamma medan grabbarna roade sig på liseberg. Blev faktiskt inte så mycket shopping alls för min del, enda och absolut bästa köpet gjorde jag inte förrän stängning: ett par urläckra burberrystövlar! Och det var faktiskt inget spontanköp heller, tittat på dem på internetsidan flera gånger, och nu äntligen var det dags för dem att följa med mig hem. Dem är så fina! Skall visa er imorgon. Efteråt avslutade vi kvällen med lite lotter på liseberg (Vafan det är ju ett måste!!) åtminstone 1 gång per år haha. Och visst blev det vinst;) om vi gick plus på det är ju dock en annan femma. Förövrigt är det hur mycket håll i gång här som helst! Kulturveckan är här och massvis med kändaartister uppträder samt att det är Em för en lättare version av amerikans fotboll. Lite mysigt faktiskt & perfekt stämning för en utgång! Men ikväll är det endast mysande som gäller:) Puss på er!
Em i amerikansk fotboll (lättare version) haha jag själv kallar det svanssport;) inte så uppskattat dock hehe! Kulturvecka här och massvis med uppträdanden bla.
Blev självklart en standard-lunch sushi a la slimfood
Foto: bror med tur!
På kvällen mötte jag och mamma upp killarna på Liseberg. Mamma och jag spelade lotter medan dem andra åkte karuseller. Om jag skall vara ärlig är jag så trött på dessa karuseller.. Seriöst finns ingen som är läskig, och det är ju precis det man är ute efter! Adrenalinakicken man får utav rädslan, inte sant? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0