Inte en enda dag till spillo

Jag passar på att utnyttja de sista sommarlovsdagarna till max! Det är trots allt bara lite mer än en vecka kvar tills de vardagliga rutinerna tar sin början återigen.. Och faktum är: måste bara säga det här också, haha, att jag ser fram emot det! För några dagar sedan var jag otroligt otaggad och kände mig lite o'redo för att vara ärlig. Men nu har jag ändrat mig totalt: det skall bli så kul att träffa alla vänner dagligen igen! Och alla människor som jag vanligtvis bara träffar ute. Slippa känna mig tvungen till att kontakta människor för att inte glida ifrån dem, få tillbaka rutinerna och bara sluta vara så jäkla lat. Trots att det har varit riktigt skönt och att jag har haft ett helt underbart sommarlov med fantastiska människor!
 
Men nu åter till det viktiga, eller ja viktigt & viktigt: veckans planer åtminstone! Återigen vankas en liten tripp till Göteborg a la favvostad (vet inte hur många gånger jag besökt götet iår haha) denna gången är det brorsan som vill dit med sina vänner så det är lika bra att haka på lite shopping! Förutom det väntas födelsedagsmiddag för kära Sandra, utgångx2 & såklart myskväll får vi inte glömma. Mycket roliga saker som skall hinnas med! Sedan får det fasen vara nog med shopping och ja alla utflykter som kan tänkas göra plånboken tunnare, blir snart bankrutt om inte annat. Åtminstone tills nästa lön kommer;) haha! Hoppas ni haft en toppenhelg och en sådan pågående vecka alla sötisar där ute!
Älskar den här bilden på isabelle förövrigt! (bortsett från stirrblicken som är lite lustig) Är hon inte ängeln själv? Eller en bedårande hemmafru på La:s lyxkvarter? Okej jag tar tillbaka det med hemmafru, kommer snarare vara mannen som blir hemmad i din framtid min vän. ha-ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0