Fight for fit

Måndag igen! Och en ny nyttig vecka har börjat. Idag har jag ätit 2 ägg och en halv grapefruit till frukost och till middag omelett. Yummie! Annars har jag inte gjort så mycket, förälskat mig i designerväskor och skor (då jag inte kan hålla mig borta från sidorna när jag har fritid) men alla har sina svagheter somsagt, hehe. Skall alldeles strax åka till gymmet och träna. Idag skall jag köra 30 min spinning och 1 timmes styrka! Förövrigt är jag supertaggad inför hösten då jag skall börja träna boxning igen! Denna gången blir det med Filippa. Go hard or go home!! Bäst jag festar på nu under sommaren för till hösten lär det inte finnas tid för onyttig alkohol, endast myskvällar;)
Tre woooonderbara (hur det nu stavas) vänner från helgen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0