Gothenburg

Godmorgon sömntutor! Jag är uppe med tuppen som vanligt och redo för en weekend i Göteborg. Skall bli riktigt kul! Förövrigt har jag inte sovit ett smack inatt, ca 2 h. Usch och fy, förhoppningsvis lyckas jag sova lite på tåget. Det blir alltid såhär när jag är lite längtansfull och ivrig! Om någon undrar skall jag köpa ett par supertjusiga Gucci loafers idag också, då mina andra gått isönder. Iiih vad nice! Kommer bli en toppenhelg (säger det igen) med min lovely friends, mycket shopping och lite fest därimellan. Perfekt kombo. Längtar efter att träffa er, dig Emma på tåget och Filippa på centralen. Ni skall få en stor kram båda två, oroa er inte. ♥
Gjorde mina naglar förra helgen i Örebro också. Salongen var så himla lyxig (precis som i filmerna) så jag kunde inte motstå. Eftersom jag redan har långa naglar gjorde dem bara manikyren samt lite gelelack över (så det håller längre). Priset var ynka 250 spänn. Hur värt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0