TOTALLY AWESOME

Jäkligt dålig uppdatering på bloggfronten men så är det när man har kul! Som det sägs att tiden går fort när man har kul, skulle jag kunna formulera mig som tidlös utan överdrivt! Har hunnit med några spontana vardags utgångar den här veckan (som inte hör till vanligheten för mig) men det är ju ett måste under sommaren, citerar Milo som sade att livet är en fest och inte en filmkväll. That's true! Hur som helst, allt har varit så himla värt och jag har haft riktigt kul med mina underbara vänner! Igår var vi hos Sara och chillade ett tag för att sedan vingla in på ett okänt hem. Ännu en lyckad kväll! Nu är det nog om festsnack, faktiskt inte det enda jag gör. Har jobbat en hel del om jag skall vara ärlig också. Varit riktigt duktig där i mellan! Och självklart skall jag belöna min duktighet (eftersom ingen annan gör det haha) och ta en rejäl shopping, fest, relax weekend i favvostaden a la Götet med mina pinglor Filippa & Emma! Väntas en underbar helg med andra ord. Puss på livet!
Foto
Foto: Fiesta à la burgerking
Två bilder från gårkvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0