Svar angående klass!

Olivia

vilken klass hamnade du i? svara i inlägg tack!

Jag hamnade i Sam media klass G! Men med tanke på att jag känner väldigt få i den klassen har jag faktiskt tänkt att byta. Ioförsig älskar jag att träffa nya människor & få nya vänner, men hela mitt år har bestått utav att lära känna personer så det skulle vara kul att gå med dem jag lärt känna ett tag till, och inte börja om på nytt hela tiden. Det finns för & nackdelar med båda förstås! :)

På tal om den här frågan, länge sedan jag hade en frågestund nu! Och det är ju inte alltför ofta jag svarar på frågor (lyckas alltid glömma bort haha) Så vad sägs om att köra på en, en gång för alla? Svarar på Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har du något tips till att hålla sig motiverad i skolan? :) Du verkar vara så viljestark som person! SLUTA aldrig blogga, din blogg ger mig alltid motivation!!

2012-08-20 @ 02:15:27
Postat av: Sara

Hej, jag skall börja sam på sundsta nu till hösten och läser din blogg! Tycker att den är väldigt intressant och en utav dom få jag fastnat för. är ar jag några frågor till dig:
Föredrar du pojkvän eller att vara singel?
Myskväll/festkväll
Pizza/Kebab
Sommar/vinter
jeans/klänning
katt/hund
Tack för en bra blogg och inspiration!

2012-08-20 @ 02:24:09
Postat av: Emma

Älskar din stil! Du ser alltid så elegant och enkel ut:) vad är dina favoritbutiker? Kan du ge tips på hur du brukar sminka dig?

2012-08-20 @ 15:01:53
Postat av: Josefine

haha du verkar gilla göteborg Emma ;) men vad gör du när du är där egentligen? Och en till sak! Du brukar ofta gå i klackskor va? Är lång men jag brukar typ alltid ''dölja'' min längd

2012-08-20 @ 15:50:34
Postat av: Elin

Vad faller du för för killar? brukar du flirta på fester? när träffade du någon senast?

2012-08-20 @ 18:46:10
Postat av: Elin

åh jag tycker du är så fin! älskar din stil! vart hittar du alla dina kläder? vill ta efter hehe! och vilken är din favoritbutik? :) kram

2012-08-21 @ 19:50:16
Postat av: Isabell

du verkar inte umgås med så många i grums? varför? och hur har du fått så många vänner i karlstad? du går bara i 1an ändå! :) är du blyg eller oblyg som person och vilka är dina bästavänner?

2012-08-21 @ 20:11:39
Postat av: volkan

you looks wonderful and very good person, i would like to be friends with you :) and i can help you for your blog, we can make it more interesting for more people comes :P

2012-08-28 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0