Nagelförlängning hemma!

Efter att jag gjorde gelelack på mina egna långa naglar, blev dem svaga som attan. Så jag beslutade mig för att klippa av hela skiten tillslut, dock så hatar jag att ha korta naglar. Obekvämt och dessutom är ju långa fräscha mycket kvinnligare! Jag har alltid velat testa på ''lösnaglar'' men aldrig gjort då jag tyckt det vart lite onödigt när mina alltid är långa. Men nu passar jag på! Kan säga att det är ett helvete att sitta med detta efter nästan 3 timmar... Föredrar nog en manikyrist trotsallt. Och jag skulle inte råda någon annan att göra det hemma heller såvida ni inte har jäkligt bra tålamod;) haha!
Men fint blir det ju iallafall! Om jag skall vara ärlig ser jag inte så stor skillnad från salong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0