Mystaaajm

Åh vad länge sedan det var jag tog ett långt, varmt bubbelbad. Gjorde det nyss och det är nog det härligaste på hela veckan, haha. Musik, levande ljus, värme och en tidning på det. Perfektion utan tvekan! Gjorde även hårinpackning, ångbad (för ansiktet), ansiktsmask osv. Så nu känner jag mig riktigt fräsch! Tänkte kolla på en film att somna till nu. Alltså ni kan inte förstå hur mesig jag har blivit på tiden, blir räddare och räddare.. Sjukt! Kan skvätta av bara katten för att någon säger mitt namn, för att inte tala om bilar (dem skrämmer mig alltid tills döds med tutan haha) men värst av allt är allt övernaturligt som jag inte kan sluta tänka på. Klarar inte ens ha släckt utan en tanke på det.. Fy så vidrigt! Intressant men fan inte värt bödan jag går med. Usch usch. Tur att en film får rädda mig ikväll!
 
Just det! Hade fått en fråga angående Honky dory toppen (?) Jag är inte helt säker på vad den kostade (då det inte var jag som betalade) men har för mig att den låg lite över tusenlappen. Otur som jag har, hittade jag den på andra ställen med en betydligt stor rea lapp! Så har du tur kan du få den till en väldigt liten peng. Good luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0