Lunch och träning!

Hallå där! Nyss kommit in från en powerwalk med Olivia och våra vovvar. Fy så svettig jag är nu.. Haha. Stämde av lite tjejsnack som vanligt, med andra ord förenade nytta med nöje;) Nu skall jag fräscha upp mig lite och ta bussen till stan. Blir lite fönstershopping och sushilunch (notera att jag är för pank för att köpa något haha) med Issa innan vi kör ett hårt pass på sats! Mmm.. Skall bli så gott med sushi och för att inte nämna hur taggad jag är på att förbränna lite kalorier, behövs från helgen! Vi hörs sen. Ha en fin dag & ta vara på det sista av sommarlovet för guds skull!!
Är för lat för att gå med vanliga kläder, skall ju ändå träna liksom hehe. Nåja, ser ni en dåre på stan med träningskläder & gummistövlar är det förmodligen jag;) Älskar förövrigt mina burberry! Så sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0