Lördag och en födelsedag!

Fasen vad skönt med lördag! Har en fullspäckad men riktigt rolig dag att gå igenom. Först och främst: SOFIAS FÖDELSEDAG! Grattis mitt lilla hjärta. Önskar dig den bästa kvällen (som du också skall få). Jag har precis mellanlandat hos farmor efter en blöt pw med vovvarna. Irriterande att det alltid skall vara fult väder i Sverige och att vi aldrig inser att vi aldrig kommer få en toppensommar? Kanske dags att sluta vara så beroende av vädret när man bor här, men det är ju omöjligt skulle jag vilja påstå. Längtar tills jag tar studenten och kan flytta till något varmt ställe och slippa det här eländet! Nåja, nog med klagmomål från min sida. Nu skall jag traska hemåt och börja göra mig iordning för kvällen. Självklart blir det fiesta all night long. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0