Kvällsmat!

Träningen gick super med Isabelle och nu sitter jag här slut och förjävlig. Precis som man skall känna sig efter ett hårt pass! ;) Jag och Issa skall ju börja vårt ''hälsosamma liv'' igen till hösten med en början på Torsdag & jag kan säga att det var länge sedan jag var såhär taggad på någonting! Egentligen är det ju bara egoistiskt mot sig själv att inte ta vara på hälsan, med åtminstone lite motion & träning. Hur som helst, så har vi bokat in en riktig mys-hurtig-hälsodag för oss! Göra hemmagjord sushi, kesellaglass och lite träning på det förstås! Som avrundas med jäkligt mycket tjejsnack (förstås hehe) och en mysig sleepover!
Min kvällsmat, en avokado! Har verkligen fått en thing för det, det är ju så himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0