En bra kväll!

Haft en bra kväll med Issa! En hurtig sådan dessutom;) Det blev militärträníng för oss istället och fyfasen vad jobbigt det var (helt rätt!!) och för att inte tala om hur jobbigt det var efter en lat sommar. Men nu är det ändring som gäller! Vi har skrivit ut ett träningschema på vardagarna som vi skall köra stenhårt på hädanefter samt ''diet'' vi skall följa. Är så himla taggad! Speciellt när jag har en toppenkompanjon som är minst lika taggad själv. Som ni nog kan ana blir det varken fest (alkohol) eller onyttiga myskvällar hädanefter. Kör man på något skall man enligt mig: ge allt eller inget! Inget daltande hit och dit. Åhhh!! Haha nej gud vad taggad jag är, skall komma i precis lika bra form som jag var i 8-9an, om inte bättre! Smal kropp med fasta och fina muskler är vad jag strävar efter. Tusen tack för kvällen och underbara pratstunden som vanligt gummelumman♥ Nu blir det en springtur, situps och armhävningar som avslut på kvällen (Som sagt, allt eller inget!) Sedan en tidig kväll då tåget går 09 imorgon! Godnatt på er fina!
Här ser ni vårt träningsschema! Måndag, tisdag, torsdag samt fredag. Onsdag är vilodag! På helgen är det hemmaträning med 30 min löp samt armhävningar & situps, enkla övningar.

Kommentarer
Postat av: olivia

vilken klass hamnade du i? svara i inlägg tack!

2012-08-16 @ 23:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0