Delikatess a la Emma!

Idag har jag bara chillat järnet. Så fruktansvärt skönt! Gick och handlade lite gott med Olivia, åkte hem till mig och pratade om allt vi missat (too much!!) mycket skvaller som behövdes stämmas av med min favorit väninna;) Nu sitter jag här ensam återigen, lol haha. Har precis gjort iordning en liten kvällsdelikatess! Näst intill rå Entricote med friterade pommesfrites och bearnessås. Mums vad gott! Allt för länge sedan jag åt kött. Tänkte sätta på en film och chilla vidare nu med mina älskade vovvsar!
Dagens outfit för er som undrar ;) Blus/Dagmar, Sjal/Nk, Ballerinaskor/Bikbok
Tillsist älskade mat!!! Mmmm! Kött är fasen det bästa som finns. Tur att det är helg, har vart alltför onyttig idag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0