BAKE A CAKE!

Hello everybody! Slutade inte förrän halv 5 idag och direkt efter åkte jag till sats för ett pass. Mycket nytta idag! Och jag överlevde helvetestorsdagen och nu saknas endast helg;) wiho! Vi hade första lektionen i media och journalistik idag också & jag säger bara; gud vad kul det skall bli! Är så taggad till att börja med allt. Jag och några nya vänner har kommit på en toppenidee till ett reportage också! Fast det skall vi hålla hemligt ett tag, haha. Vet ju aldrig om någon snor vår briljanta plan liksom! Förövrigt kom jag precis hem och nu vankas det bullbak med mammsen! För er som inte vet är jag proffs på det här utan överdrivt. Gör dem godaste bullarna i stan. Tyvärr får jag vänta att äta dem tills imorgon (trots allt inte helg ännu) Imorgon blir det middag och lite mys hos Ida, kul!

Bullbak avrundas förstås med massa pussar på mina prinsar. ♥ Älskar er mest i världen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0