Bagare tonight!!!

Jag skulle egentligen sovit hos Filippa från Söndag till Lördag men efter Göteborgshelgen har jag varit lite småsjuk och idag fick jag möjligheten till att jobba lite mer. Jobb och pengar tackar man ju aldrig nej till! Tyvärr så har damen Filippa ställt till med grillfest hos sig, så det var ju lite trist att jag missade det. Menmen! Gör det bästa av möjliga och kör på en bakkväll med mamma, bullar står på schemat. Vädret är ju inte det bästa heller, så det är ganska mysigt tycker jag. Ibland kan jag vara lite hemmad utav mig haha. Nåja, imorgon är det nog med Grums för ett tag och jag sticker upp till stan igen. Då blir det några natter hos kära Filippa och vi inviger det med att baka macarones! Skall bli sååå smarrigt. Ser fram emot morgondagen och överhuvudtaget veckan jag har framför mig. Många roliga planer!! Än en gång, puss på livet & mina underbara vänner som står ut med mig.. Trots att jag kan vara lite skiftande när det gäller tider och dyka upp ibland, skyller på att det är en sjukdom (skulle ju faktiskt kunna vara någon sådan blandning, typ tidsoptimist-blandoptimist, schisofreni och hemmasjuka) Låter inte det som en trolig blandning?
Här får ni en bild på mig och filippa från hard rock cafe i gbg. Var ju tvungen att testa deras kända hamburgare! Testade som ni ser lite mer.. Massa goda drinkar! Blev en riktigt trevlig start på Lördagen. Förresten synd att inte snyggemma är med på bilden också, hon är tyvärr fotografen (men ni vet ju hur hon ser ut ändå!) Awesome!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0