Sushi abstinens!!!!

Jag tror jag dör.. Så sugen är jag på Sushi just nu!! Skulle göra allt för en liten fiskbit, haha. Konstigt ändå, första gången jag åt det (som var några månader sedan) hade jag gått och längtat efter det i flera dagar, jag hade redan bestämt mig hur det skulle smaka & det skulle vara sjukt gott. Väl när jag åt det. Värsta jag varit med om! Jag fick kämpa in maten i munnen och skrek så vidrigt det var, killarna bredvid stirrade som att jag var ett ufo. Men sen efter någon dag fick jag tillbaka mitt sug och var tvungen att äta det igen! Och då var det riktigt gott. Nu har jag fått ett sådant supersug igen och måste ha det. Näh.. Imorgon efter skolan får det bli sushi!

Förövrigt ligger jag i sängen och kollar på hundvalpar.. Skulle gärna vilja ha en till, nu när jag tänker efter är min kärlek så överflödig så det räcker faktiskt inte med bara två hundar. Är det en bra anledning att skaffa hund på, för mycket kärlek?? Olivia den jäkeln som smittat mig med valpsjukan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0