Släktbesök & en fika med vänner

Godmorgon världen! Har ni sovit gott? Jag själv är uppe med tuppen som vanligt. Har stressat som attan den här morgonen.. Men snart skall jag ta tåget till stan för en fika med Emma & Filippa! Åh det skall bli så kul att träffa dem, tjejsnacka skadar aldrig! Sedan tar jag tåget vidare och åker till Sofie & Olliwer, som jag förövrigt längtar efter som attan!! Har inte träffat dem på ett år, så det är verkligen på tiden. Det enda som suger idag är det förbaskade vädret, jag vill vara ute & njuta i solen, inte frysa och ha 20 hårproblem.

Det var länge sedan jag körde på en ''dagens'' här så jag gör det nu; tunnika/Twist & Tango, jacka/Esprit,Väska/Mq

Ha en underbar dag alla där ute!! Puss & kram från en glad Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0