Ogillar

Något som jag verkligen ogillar är den nya trenden med färgade toppar, helst skall det ju vara i någon galen färg (som enligt mig får det att se ännu värre ut). Vad tycker ni? Dem flesta tjejerna följer trenderna just bara för att det är en trend och lite inne att ha det, egentligen kanske inte dem heller tycker att det är snyggt. Nej fy, jag tycker att det är riktigt ostiligt att gå runt såhär! Och lite smaklöst förstås. Dem som bara följer trenden för att det är en trend borde lyssna på det här citatet; mode bleknar med tiden och stil varar för evigt''. Nåja, det är min åsikt och alla får såklart tycka vad dem vill, trots att jag absolut inte kan förstå att detta blivit en trend. Känns alldeles för mycket Lady Gaga-style för Sveriges tjejer!

Not nice girls

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha håller med dig emma! ganska fult men lite fränt ;)

2012-04-03 @ 00:09:49
Postat av: Anonym

nu lilla gumman är helt ute och cyklar.För det första har Lady Gaga har aldrig haft en dipdye och det är därför inget som säger att det är hennes "stil". För det andra förstår jag att det kan vara lite svårt för dig att hänga med i trenderna eftersom du själv är fast i samma mode som tanter har.

Andra vågar sticka ut mer än du gör märker man ju.

2012-04-05 @ 12:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0