Svårformulerat nattinlägg

Hej på er alla nattugglor! Jag har som vanligt mycket att säga så det passar alldeles utmärkt med ett litet inlägg. På tal om det, pratar ni också med er själva när ni är ensamma? Haha jag gör det alltid.. Och faktum är att det inte är så illa, man kan ge sig själv precis dem svar som man vill ha! Nog om det nu, jag sitter och grubblar över min outfit tills imorgon, vill så gärna inviga mina superläckra klackar! Har dock kommit i underfund med att jag blir ca, 184 cm i dem. Ioförsig är det bara fint att vara lång, jag brukar alltid känna mig lite extra ''maktfull'' hur konstigt det än låter. Åh jag längtar så efter att få inviga våren! Härliga värme bara kom hit med dig nu.

Såg precis på ''Kärleken checkar in'' med Jennifer Lopez. Har ni tänkt på att hon nästan är ''fattig'' i alla filmer för att sedan bli rik och få sin drömprins? Jag älskar sådana här romantiskafilmer med lyckliga slut! Synd att det inte alltid är så i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0