Lovely

Jag rekomenderar er alla att kika in på www.monroeworld.se och om ni bor i Stockholm förstås deras butik i Sturegallerian! Dem har så himla fina kläder här tycker jag, riktigt tjejiga och vackra. Både enkla och lite mer piffade! Det enda negativa med den här butiken är att dem ofta har en ganska hög prislapp. Här har jag listat några favoriter som jag inte skulle tacka nej till!

Den svarta pälsvästen är ju så läcker! Har tröttnat lite på den ljusa då alla har den, den här är riktigt tuff.
Tänk den här pastellfärgade skönheten till ett par klackar och bruna ben!
Den här klänningen älskar jag! Den passar till allt och blir aldrig för mycket. Enkelt is the thing!
En sval klänning med härlig färg.
Det här är en topp som man antingen älskar eller hatar. Jag älskar färgbomben på den som kan liva upp en klädsel så mycket!
Åh jag avgudar den här! Haha en riktig ''jag'' topp. En vit romantisk topp kan klå dem flesta kläderna. 10 p!
Dem har även to-die-for fina väskor! Det här är väll ingen sådan men fortfarande väldigt fräch och lite Celine inspirerad. Det bästa utav allt, prislappen på 600 kr!

Något som jag verkligen är på jakt efter är den perfekta vita läderväskan! Vitt har alltid vart min favorit. Är ute efer en sådan Hermes inspirerad väska som möjligt, dock inte hittat den perfekta ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0