LÅNGFREDAG OCH LOV

Gud vad skönt det är att ha lov! Påsken är verkligen härlig. Jag älskar högtider och tycker det skall firas in i minsta detalj.. Därför är jag lite sur på pappa som gjort oxfile och hassebakspotatis istället. Men men, jag skall fixa iordning någon påskig efterätt så det blir nog bra! Idag har jag, mamma, farmor och brorsan varit ute och tittat i lite inredningsbutiker (något som mamma alltid tvingar in oss i när vi har lite tid över) men det går bra för mig så länge jag får köpa något, haha. Jag tackade nej att åka till Maya ikväll också, istället laddar jag upp för en mysig hemmakväll med familjen! Känner att jag inte är redo för en festkväll ännu, men som jag känner mina brudar är dem alltid det & jag hoppas ni får en supergrym kväll, speciellt Maya förstås.. Hehe.

Idag har jag på mig: Blus/Sand, Fårpälsväst/Love you forever och en leopardväska från Mq

Vi fikade på ett mysigt gammaldags cafe

Köpte massvis med goda chokladpraliner


Och tillsist mamma & Eric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0