gårkvällen

nu har jag testat på nästan allt i bloggväg, dator, mobil, ipad... haha måste nog säga att jag håller mig till datorn, resterande är lite för krångligt för mig. hur som helst, gårkvällen! var hur trevlig och bra som helst till en början, hela tjejgänget startade hos emilia och som enligt mig är den perfekta början, så mysigt med nästan alla tjejer samlade. kvällen fortsatte och var lika toppen som kag förutspått tills det blev ett glas för mycket för mig, inget roligt men somsagt det händer alla. nu skall jag börja fixa mig lite, det knepigaste av allt är att jag vaknade fräch idag! åh så himla skönt verkligen. ikväll får det bli en riktig myskväll med en kär vän!                                                        n. n.                                                                                                                                                                                                och jo förresten! glömde att tilägga vilka underbara vänner jag hade igår. det märks så tydligt vilka som är sina äktingar! ni är guldvärda, puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0