En liten ursäkt

Hej! Först och främst måste jag ursäkta den här alltför trista bloggen, bara gamla och trista bilder. Och ja, jag skall självklart förbättra mig.. Men anledningen till all den här tristess är för att mitt liv helt enkelt varit trist. Och det är ju trotsallt en blogg om mitt liv. Annars har jag en väldigt rolig vecka framför mig, jag har ju sagt att den är fullbokad vilket har uppfattats fel. Jag har som en egen liten tradition att alltid ta en liten tripp till Göteborg, Stockholm m.m för att slappna av, shoppa och bara njuta på lov, men den här veckan har jag planerat in lite olika aktiviteter istället. Som jag absolut ser fram emot! På onsdag har jag bokat in en fika med Filippa & sedan drar jag iväg till en släkting och stannar över natten. På Torsdag har jag en återträff med gamla tjejgänget inplanerad (ser fram emot mest) ååh längtar så! Är så excited över vad alla har att berätta om deras nya skola, umgänge och allt det där. Hoppas verkligen att dem valt rätt & stormtrivs precis som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0