En liten bagare

Den här ruggiga Tisdagen har man inte kunnat gjort så mycket annat än stanna inne & mysa. Jag och mamma har passat på att baka bullar, och om jag får säga det själv är mina bullar dem godaste som finns. Precis så som man alltid säger om ''mammas mat är godast'' kan jag säga att ''emmas bullar är godast'' helt utan att överdriva. Men jag har faktiskt gjort lite annat smått och gott också, jag cyklade ner i regnet och fick lite färg tills helgen & nu på kvällskvisten tog jag en 30:minutare i regnet. Visst är det härligt att springa när det är lite ruggigt, kallt och helt mörkt ute? Jag älskar det! Nu väntar jag in mina favoritprogram som skall börja; Svenska miljonärer, Lyckan i La & förstås premiären utav Wermland forever. Så med andra ord, jag har fullt upp med att vara lat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0