Destination Sunne

Jag har tillbringat min helg i Sunne! Jobbade på en nattklubb igårkväll och det är utan tvekan det roligaste jobbet jag någonsin testat på! Alla drinkar och hela akoholbiten var nog inte min starka sida men det gick bra ändå! Dock så förstår jag inte hur jag fått jobbet när jag inte ens fyllt 17.. haha. När jag slutade kom supersnälla Felicia och hämtade mig för att åka hem till henne på en ''mysnatt'' med chokladfounde med jordgubbar. Mums!

Tack så hemskt mycket för att jag fick sova hos dig & ja allt Felicia! Du skall absolut gottgöras! Nu sitter jag på tåget hem till lilla Grumset där släkten är samlad (vilket innebär massa god mat) yummmie. Haft en toppenhelg!

Haha ser jag inte lite jobb-taggad ut? ;)

Lunch med fina fillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0