1 gång i veckan!

Alla borde ha en riktig mysdag minst en gång i veckan! Mig räcker det för en bestämd dag en gång i veckan då jag måste ha lite struktur på mitt schema & såklart vill komma i form till sommaren;). Haha känner mig inte som en tonåring när jag skriver om mina åsikter.. Pratade med emilia förut som hade ''panik'' över att ha en hemmakväll på en fredag. Jag själv tänkte bara ''är hon störd? hemmakväll är det bästa som finns'' haha kände mig lite som en pensioner... Men jag skyller på att det är hon som är jäkligt vild &  galen!

Nu skall jag mysa vidare med farmor & göra så lite som möjligt! Skall ringa min sjukling också & höra hur det är med henne. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0