VÄSKGALEN!

Alltså är det något jag aldrig tröttnar på så är det väskor! I totally love it! Så fort jag inte har något att göra tittar jag på det senaste inkomna hos Chanel, Louis Vuittton, Dior, Prada, Miu Miu m.m. Jag är helt såld för dem, jag vill ha allt! Haha. Men som ni förstår lär en 16 åring få spara ett litet tag till en Chanel väska för 30 lax. Jag vill ha en pojkvän som skämmer bort mig med jäättefina och dyra väskor. Haha! Den väskan som står högst på min ''wanted-lista'' är en Mullberry eller Miu Miu. Och det bästa utav allt, dem är alldeles strax mina! ;)
Miu miu red
Miu Miu blue
Chanel
Jag måste sluta titta på det här.. Blir helt galen utav det. I want it all!!!!
''ingen kvinna med stil älskar inte Chanel''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0