Trots det yttre

Idag hade jag verkligen världens värsta fuldag! Usch, jag kände mig riktigt hemsk. Hyn var hemsk, osminkad, stressad, håret var fult, kläderna var fel. Allting var bara rent åt helvete! Sådana dagar har vi ju alla ibland och dem dagarna brukar oftast bli riktigt dåliga. Men vet ni vad? Jag har fyndat kläder och jag blev såå nöjd, jag har varit med riktigt härliga vänner på stan.. Fikat och bara lunkat runt & som pricken över i:et har jag förmodligen ett nytt jobb på g!!Dagen har varit helt toppen! Ibland är det fan okej att vara ful, utsendeet är inte allt.. Iallafall inte på stan en morgon! ;)

Träffade Dessie & Paow på stan, sjukt att jag sken upp som en sol och skriker ''DEM ÄR HÄR!!'' en annan skulle kunna tänka, hallå emma? De är ett år äldre än dig och bloggar. Men Dessie har sådan fin stil och Paow hennes åsikter är imponerande tycker jag.

Fikade med dessa skönheter! Fick min älskade latte och snacka om att jag njöööt.. Fulländad dag!!


Kommentarer
Postat av: EMMA x2

EMMA, du måste ju skicka bilden till dessie!! haha göör det annars gör jag det!! <3 goding du är så sjuuk braa

2011-09-24 @ 00:08:35
URL: http://reyberi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0