TONIGHT GONNA BE A GOOD NIGHT

Godmorgon alla söta! Idag är det Löördag! & den är lika efterlängtad som vanligt. Orkade inte gå hem inatt så mellanlandade hos farmor som jag också vaknade upp hos idag. Perfekt.. Min farmor har nämligen alla skönhetsprodukter en människa kan tänka sig, det är ganska sjukt faktiskt. Men perfekt för en utgång! ;) Skall ge mig själv en rejäl makeover nu med hår, naglar, hud och ögonbryn. Ikväll skall jag ut med några tjejer ifrån klassen, vi har först tänkt att gå ut & äta på någon mysig restuarang för att sedan bege oss vidare ut i det fria! Kommer bli en hur grym kväll som helst med världens härligaste nykomlingar, like them all so much!! Perfect ;) Uppdaterar senare med klädval! Pusselussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0