This day

Har bara lågit ner och gömt mig hela dagen, om ni inte förstått det har jag varit näst intill död! Hur trött som helst. Men som alla mina vänner sagt ''din kropp kommer ta stryk snart'' efter mina vanor med endast kaffe som mat på vardagar och 2 h sömn. Fast visst är det onödigt att sova om man inte är trött?! :D Och hellre att jag har mycket tid och inte är trött alla dagar förutom en isåfall, en Söndag kan jag gärna offra liksom! Som en liten räddare i nöden kommer Olivia till mig nu, vi skall se på film och som vanligt tjejsnacka, en typisk Söndags syssla om inget annat. Uppdaterar mer imorgon.. Hoppas ni haft en bra & riktigt mysig Söndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0