Thank you guuys

Tack så mycket för kvällen mina vänner! :D Jag har haft hur trevligt som helst med er som jag nu vänjt mig vid att ha! Sååå underbara personer! Vi gick ut & åt på Mongoliska, någon kinarestuarang. Det var buffe så snacka om att man blev proppmätt liksom... Hur gott som helst, är ioförsig ett matvrak, haha så kanske inte rätta personen att avgöra sådant. Sedan stack vi vidare ut till Hammarö på fest, ingen riktig ''wow'' fest, men det var fortfarande en hel del nya & trevliga människor jag stötte på. Alltid lika kul! Sååå jaa, vad skall jag säga mer? Jag är ganska trött, skall ta en välbehövlig sovmorgon.. Mmm. Slutfattar kvällen har varit toppen! Längtar tills helg igen ;) men först en vecka med nya möjligheter! WOHO LIFE IS PLAYING!

Alla tjejer samlade förutom fotografen Sofia! Saknade även några andra sjuklingar :( Vi skålade för er tjejooor ;)!

Jag, Andrea & Emmis. Like you guys!

Johanna & jag, våran nya klassmate! Hur söt som helst och genomgo tjej. Välkommen till gänget!! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi taaack goding :) ser fram emot dessa 3 år goding:)

2011-09-09 @ 18:34:10
URL: http://jois.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0