Tacksam!

Dagen idag har som vanligt varit jättebra! Antar att ni är vana att höra det nu för tiden? Haha! :D Jag är faktiskt väldigt tacksam över att leva det liv jag lever. Ha vänner, som finns & stöttar, som jag kan skratta och prata med i alla lägen. Ni är guld värda allihoppa skall ni veta! För övrigt så fixade jag, Miriam, Andrea & Sofia Satskortet, så är numera Sats medlem! ;) Fan vad fit jag skall bli.. Haha! Känns bra att jag känner så många tränare där också, finns fördelar att ha en pappa som känner allt och alla ibland. Olivia & jag hade sedan en tid tillbaka snackat om att fixa det här så jag hoppas att hon fortfarande är villig att börja där med oss! Vi kommer bli ett grymt tjej team. Efteråt ''firade'' jag & tjejerna det med en nyttig fika på Waynes såklart! Nu skall jag mysa ner mig i soffan till en film. Cosytimes!


Lilla jag idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0