Sunny little day

Underbara härliga dag! Har haft en strålande dag som vanligt. Men jag skall försöka begränsa mig lite och inte skriva en hel bok till er den här gången. Blev somsagt sats efter skolan, fast vi testade oss mest fram. På Onsdag skall vi få hjälp utav våran pt! Efter ett träningspass hängde jag på stan med Sofia & hade det riktigt flummigt som vanligt med den goa tjejen. Haha älskar henne redan! Påväg hem träffade jag på ett gäng vänner ifrån jobbet som jag snackade non stop med under hela turen. Nice talk ladies! Nu grillar mammsen åt mig och Eric, är utsvulten. Imorgon är det redan Fredag & jag längtar så! Life is playing with me! Oooohyeah;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0