Söndagskväll

Tänkte vara duktig idag med en springrunda, väl när jag börjat springa ringer fröken Sofia och som ni säkert förstår så höll det samtalet ett tag. Det blev en mycket (Anteckna) slowly powerwalk istället. Nåja.. bättre än inget I guess! Haha det är sjukt, förra gången jag skulle vara duktig med en springrunda ringde Emma & samma sak hände då, fast istället för att gå satte jag mig ner och pratade i en timme.. Men det vi pratade om var åtminstone viktigt, helgens planer och drinkar.. Låter inte det frestande hörrni?? ;) Nu har jag iallafall återtagit platsen hos farmor i soffan & stannar nog natten här. Skall ha spakväll har jag tänkt.. Har sovmorgon imorgon & ett stort leende på läpparna för det. & en stoooor puss på livet såklart! ♥

Jag har redan laddat upp den här bilden men den passar in. För den erbjuder en PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0