Sånt som händer

Sitter på min bärbara dator2 och tittar gamla bilder, fastnade vid den här bilden. Dels för mitt hår som jag färgade brunt första gången i mitt liv och även dessa tjejer. Man säger att man inte skall glida ifrån någon ifrån högstadiet men glida ifrån det är något man gör ändå. Har bara haft kontakt med Olivia ifrån högstadiet annars ingen. Lyckas man hålla kontakten ifrån lågstadiet-mellanstadiet-högstadiet och nu till gymnasiet då är det vänskap som varar! (riktat till dig olivis).

Dagens; Ligger hemma och har feber.. Tittar film efter film och har panik över mitt hår. Jag vill ha tillbaka det :(
Dagens borde; Plugga till prov

Kommentarer
Postat av: olivia

Love! <3

2011-09-22 @ 17:04:25
Postat av: Emma

Love you! <3

2011-09-22 @ 18:43:36
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0