Redo för en grym kväll

Sådär! Nu är jag redo för ännu en grym kväll! Har peelat, rakat, smörjt in mig med bodylotin samt fixat hår & makeup. Feeeling fresh right now! Men först & främst blir det lite filmtittande med mamsen och det vardagliga myset med vovvarna.. Fryser utav bara helsike! Har gjort det i flera dagar, bara gått runt och frusit även på dem varma ställena. Hoppas verkligen inte jag lider utav det som jag gjorde förra vintern.. Vilket jag inte riktigt vet vad det var, men någon slags fryssjukdom under heltid. Usch & fy! Haha. Nåjaa.. lets see what this night can give!



Kommentarer
Postat av: V!

Partyprinssessan, ute varenda helg ;)

2011-09-17 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0