Räddar mig själv

Woolla! Nu känner ingen igen mig med både glajjor & mössa. Nu smyger jag ut ur huset och beger mig iväg för att rädda mitt hår.. Haha! Ni skulle sett mamma imorse, ''åh herregud Emma, du har aldrig sett värre ut'' LÄMNA INTE HUSET SÅDÄR! Skulle lyssnat på mina vänner samt familj, man skall inte ge sig in på sådant man inte kan. Även om jag inte kan motstå att testa ibland!! Efter att jag räddat mig själv skall jag iväg & gymma med Mirre och även klämma in ett boxningspass på det. Gott gott!

Som ni ser lite på vänster sida som ser ut som en ''skugga'' så ser det ut över hela håret. Haha så himla hemskt!

Nowone know who I am, yääääh.. I m a hip hoper!!

Kommentarer
Postat av: pusss

vart är mössan köpt?

ASSNUGG!

2011-09-21 @ 17:18:10
Postat av: emma

På Nk :) Tackar

2011-09-21 @ 17:23:57
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0