Plugget

Sitter i plugget på samhällskunskapen. Har en ganska tuff dag ända tills klockan 5.. menmen överlever gör jag iallafall! När jag kommer hem har jag ännu mer plugg att ta till rätta på, förbereda samt slutföra en Svenska redovisning imorgon, plugga på naturkunskap samt läsa på lite samhällskunskap. Känns att skolan börjar komma igång nu igen! Annars då.. Allting är hur bra som helst, jag är oerhört shoppingsugen. Vilket jag kan använda till något positivt, skall plugga på superbra idag och sedan belöna mig själv med en rejäl shoppingrunda! Deal till mig själv. Haha! :D


Min outfit syns inte såväl men jag bär på en blus ifrån sisters samt kostymbyxor ifrån mq. Väldigt casual precis som jag vill ha det! Förövrigt har jag värsa fuldagen, men bjuder på två pic ändå. Ha en bra dag alla medborgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0