Oh oh i wanna get close to you

Söndag! Hur mår ni? Själv mår jag som fisken i vattnet! Hur skönt som helst. Eftersom det är Söndag, alltså officiella slappar dagen har det inte hänt så mycket, jag borde skriva på en Svenska läxa, fast jag skiter i det! Tar det imorgon istället.. Haha. Istället har jag tagit en lång promenix med mina älskade vovvar, pussat lite på dem och haft det riktigt gosigt ihop. Gick även förbi ica och köpte lite gott till mig & lillebror, så nu skall vi mysa till det. Bara en bra film som saknas! Överlåter det till herren för en gångs skull, han lyckas alltid bli så besviken över mina val nämligen. Ikväll är det en powerwalk med Olivan som gäller, skall bli sååå gott att träffa henne! Har inte gjort det på flera dagar, vilket innebär att vi har en hel del att ta igen, mums skvalller!! hoho. Har inte så mycket mer på hjärtat, hoppas ni har det så bra som det bara går! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0