MATTEMATIK

Sitter på matematiken med Emma & Mirjam (Liljan & Myran som jag kallar de små liven)! Har precis haft ett test & det gick väl sådär, men jag hänger med hyffsat bra för att vara jag på matten faktiskt. Försöker intala mig själv att det kommer gå suveränt! Har lunch alldeles strax, då skall typ hela klassens tjejer ner och terrorisera Mc. Nam nam.. Längtar efter min älskvärda kycklingsallad. Efter skolan vankas första passet på sats och snacka om att vi är ett gäng taggade brydar! Fan vad fit vi kommer bli alltså! Träffade även Olivia förut och hade som vanligt en välbehövlig fin pratstund med min fina tjej. Aja, nu skall jag återgå till räknandet.. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: emmmma x2

du är så snygggis torsten!! vi är ju bäst på matte alltså!

2011-09-08 @ 13:02:52
URL: http://reyberi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0