Laddar upp inför en ny vecka

Jag börjar med att säga; gårkvällen var en bra kväll! Var dock lite för nykter för att hänga med tillräckligt på festerna, ni vet när dem flesta är helfulla och tar för sig och själv börjar man nyktra till mer & mer. Fast det gjorde absolut inget! Var ute med Sofia, Johanna & Emma ifrån klassen och även deras kompisar som numera är mina nya såklart;) Sara, Ida & Stina. Jag störtgillar er allihoppa redan, så härliga tjejer. Annars då.. Har haft en riktig slappis dag, men Söndag är somsagt officiella slappardagen också, alltså inte mer än rätt! Har varit riktigt trött idag så det behövdes. Nu har jag precis kommit hem ifrån en långpromenix i spöregnet med vovvarna och skall alldeles strax åka till ica & köpa hårfärg. Fanns ingen frisörtid förrän om två veckor hos Erica och så länge orkar jag inte vänta & man byter ju inte bara frisör sådär liksom, haha. Well.. Finns inte så mycket mer att säga, dags att ladda upp för en ny vecka med nya möjligheter. Looking forward to it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0