hundjävel typ

Vet ni hur sur jag är eller? Jag hade precis värmt en pizza i ugnen och knappt börjat äta och går ut till köket för att hämta dricka. När jag kommer tillbaka är tallriken renslickad och tom & där bredvid står det en jävla hund som slickar sig belåtet om munnen! Fy vad irriterande! Alltså jag som var så sugen och hungrig framförallt.. Alla andra tyckte förstås det var ''jättekul och melker gjorde inget mer än rätt'' han är ju en i familjen liksom. Kan säg att du står inte på plus sidan nu lilla gubben! Hur som helst, skall försöka skynda mig lite och kila iväg till Olivan, vankas en dag med den saknade trollungen! Love ♥


tummen upp för att mina naglar växt ut igen! wwwey ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0