Hemmakväll

Idag bestämde jag mig för att dumpa utekvällen och ha en hemmakväll istället, ni vi en riktigt mysig sådan... Som när mamma ligger i sängen och tittar på något inredningsprogram och hundarna tätt intill med sug efter ostkrokarna, Eric spelar tv-spel och kommer ut lite springandes då och då för att berätta något nytt ''fantastiskt'' inom spelvärlden som inträffat.  Och vi skall förstå allt annars är vi korkade, haha. Jag själv har precis tagit ett varmt bad och skall nu sätta på filmerna jag varit och hyrt med massa gott till! Det är en perfekt myskväll enligt mig. Jag är nästan aldrig ensam trots att jag tycker det är hur skönt som helst, att bara tänka på sig själv för en gångs skull, göra vad man känner för & slippa ta hänsyn till andra.

Min fredag blev något annat.. Här på 34an är jag! Den enda personen i huset, vart håller alla andra till? Glömt skolböckerna hos farmor så plugga kan jag inte heller. Alla filmer tycks vara helkassa och något onyttigt gott äter jag inte idag.. Varför skulle jag vara hemma för! Jag uppfyller inte ens ett krav inom mysighets-skalan. This friday sucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0