GRYMMA BRUDAR

Nu är jag riktigt stolt över mig och Mirre! Har inte tränat på snart ett år och då kan man fan inte kräva mycket utav sig själv. Fick en personlig guiding och schema hur vi skall träna först när vi kom dit och när det var klart hejade vi lite på killarna som tävlade om vem som orkade mest, kan säga att jag är stolt över även dem. (snygga muskler förövrigt killar ;) hihi) hur som helst, efteråt körde vi ett stenhårt pass och gick rejält svettiga och trötta därifrån. Belönade självklart oss själva med en latte på Waynes och strosade runt i lite butiker. Hittade dock inget som jag ville ha.. Nog om det, min plånbok är det bra för iallafall! Träffade även på hur mycket som helst goda och gla'a människor på stan idag, härligt att träffa er mina kära vänner! Nu sitter jag hemma hos farmor, skall ha spa-kväll och fräscha till mig lite, känns sååå behövligt just nu. Ursäkta mig för lite bilder, imorgon lovar jag att återkomma med nya! Hoppas ni haft en bra dag också? Och självklart får en superbra kväll. Vi hörs mer imorgon godingar. Puss på er alla! ♥

With this sweetie!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha emma! fan vilken go tjej du är, alltid så positiv och glad. glädjespridare!! kram på dig <3

2011-09-14 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0