GOOD FRIDAY LETS START SATURDAY

Alltså, citatet ''Det blir vad man gör det till'' det stämmer verlkligen! Jag har alltid så himla kul & lyckas alltid träffa så underbara människor. Eller så utesluter jag helt enkelt dem mindre bra.. Haha. Hur som helst, jag och Olivia var tvugna att gå till Scandic för ett ärende och trodde att kvällen skulle sluta där. Gjorde den inte! Vi mötte upp Emma och mitt nya festgäng, först vid Stadium & sedan vidare till Orrholmen. Hade hur kul som helst & Emma du är såå jäkla galen och fan vad jag tycker om dig tjejen! Bara mer och mer ♥

Jag, Emma & hennes vänner & såklart även mina nya! ;)

Gillar dig såååå mycket, du anar inte!


Bilderna talar för sig själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0